آموزش کار با نرم افزار سهام بان-قسمت ۳

خرید بک لینک

| پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

در این ویدئو آیکون مالی بررسی خواهد شد. واریزی ها و برداشتی های خود را در این قسمت وارد نرم افزار مدیریت سبد ( سهام بان ) ، می کنیم و بدون تکمیل این قسمت امکان وارد کرده معاملات به نرم افزار را نخواهیم داشت.



ایرانسل در آستانه بورسی شدن...

ما را در سایت ایرانسل در آستانه بورسی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: آموزش,افزار,سهام,بانقسمت, نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:28

صفحه بندی